بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 
پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 18:38 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

ژانر : رمانتیک ، عاشقانه

محصول : آمریکا

برای دانلود به ادمه ی مطلب بروید



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 18:12 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

نام فارسی سریال : فرار از زندان فصل اول

نام لاتین سریال : prison break first season

حجم : رو به روی قسمت ها مشخص شده اند

تعداد قسمت : 22

زبان : دوبله فارسی

محصول کشور : آمریکا

خلاصه داستان : فصل اول مربوط به نجات لینکلن باروز از زندان می‌باشد. وی به اتهام قتل برادر معاون رئیس جمهور ترنس استیدمن به مرگ محکوم شده، در حالی او واقعا این کار را انجام نداده‌ است. او در زندان ایالتی فاکس ریور، منتظر فرا رسیدن روز اجرای حکمش می‌باشد. برادر او مایکل اسکافیلد که یک نابغه و مهندس سازه است، نقشه‌ای برای فرار لینکلن طراحی می‌کند. مایکل دست به یک جرم می‌زند تا به زندان فاکس ریور برود. در زندان او برای راه پیدا کردن به درمانگاه، ادعا می‌کند که دیابت نوع ۱ دارد و با دکتر سارا تانکردی آشنا می‌شود. هم‌زمان وکیل و معشوقهٔ سابق لینکلن، یعنی ورونیکا داناوان که یک وکیل است، دوباره تحقیقاتش را شروع می‌کند تا بی‌ گناهی لینکلن را اثبات کند. مشخص می‌شود که سازمان برای لینکلن پاپوش درست کرده‌ است. پدر لینکلن و مایکل سال‌ها پیش برای سازمان کار می‌کرده و بعد از خروجش از سازمان علیه آن‌ها کار می‌کند. به همین دلیل سازمان برای انتقام، این کار را کرده است. مایکل و لینکلن به همراه شش زندانی دیگر، فرناندو سوکره، تئودور بگول، بنجامین مایلس فرانکلین، جان آبروزی، توئینر و هیوایر در قسمت آخر این فصل ، از زندان می‌گریزند.

برای دانلود قسمت ها به ادامه مطلب بروید

دانلود فصل دوم _ دانلود فصل سوم _ دانلود فصل چهارم

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 18:6 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

نام فارسی سریال : فرار از زندان فصل دوم

نام لاتین سریال : prison break second season

حجم : رو به روی قسمت ها مشخص شده اند

تعداد قسمت : 22

فرمت : mp4

زبان : دوبله فارسی

محصول کشور : آمریکا

خلاصه داستان : فصل دوم ، هشت ساعت پس از فرار آغاز می‌شود. هشت فراری تقریباً از هم جدا شده‌ اند و هر کدام به دنبال اهداف خود می‌روند. براد بلیک که افسر نگهبان زندان بود، از کارش اخراج می‌شود و بعد از این به دنبال فراری‌ها می‌ رود تا با دستگیری آن‌ ها پولی به جیب بزند. چند نفر از این فراری‌ها به دنبال گنج ۵ میلیون دلاری چارلز وستمورلند می‌روند که او آن را چندین سال پیش زیر خاک پنهان کرده‌است. الکساندر ماهون مأمور اف‌ بی‌ آی است که از طرف سازمان مأمور می‌شود تا مایکل و برادرش را که به دنبال سرنگونی رئیس‌ جمهور فعلی (همان معاون رئیس جمهور و یکی از اعضای سازمان) هستند را متوقف سازد. همچنین سازمان، پدر سارا یعنی فرانک تانکردی که فرماندار شیکاگوست را به قتل می‌رساند. به دنبال این، سارا به مایکل و لینکلن می‌پیوندد تا با هم بر علیه رئیس جمهور کار کنند. پل کلرمن، از مأمورین سابق سازمان، به آن‌ها می‌پیوندد. همچنین چندین نفر از فراری‌ ها دستگیر یا کشته می‌شوند. برادران به همراه سارا ، تی‌ بگ ، بلیک و ماهون به پاناما می‌روند و در آن‌جا مایکل ، تی‌بگ ، بلیک و ماهون به زندان سونا می‌افتند.

برای دانلودقسمت ها به ادامه مطلب بروید

دانلود فصل سوم _ دانلود فصل چهارم



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

نام فارسی سریال : فرار از زندان فصل سوم

نام لاتین سریال : prison break third season

حجم : رو به روی قسمت ها مشخص شده اند

تعداد قسمت  13

زبان : دوبله فارسی

محصول کشور : آمریکا

خلاصه داستان : در فصل سوم، مایکل باید نقشه‌ ای برای فرار از زندان سونا طراحی کند. سازمان ال‌ جی (پسر لینکلن) و سارا را گروگان می‌گیرد و او را مجبور می‌کند تا جیمز ویسلر که یکی از اعضای سازمان است را از آن زندان فراری دهد. گرچن مورگان مأمور سازمان است که کارهای این دو برادر را دنبال می‌کند. سوکره نیز به پاناما می‌آید و در فرار به مایکل کمک می‌کند. به دلیل تأخیر در فرار، گرچن یک سر نشان لینکلن می‌دهد و ادعا می‌کند که او سارا را کشته‌ است. مایکل با طراحی نقشه‌ ای زیرکانه چندین زندانی را که می‌خواهند فرار کنند را فریب می‌دهد و خودش به همراه ماهون، ویسلر و یک پسر نوجوان پانامایی از زندان می‌گریزند. همچنین سوکره بعد از فرار به دلیل هویت جعلی به زندان سونا می‌افتد.

برای دانلودقسمت ها به ادامه مطلب بروید

دانلود فصل چهارم



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 17:47 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

 

نام فارسی سریال : فرار از زندان فصل چهارم

نام لاتین سریال : prison break fourth season

حجم : رو به روی قسمت ها مشخص شده اند

تعداد قسمت  24

زبان : دوبله فارسی

محصول کشور : آمریکا

خلاصه داستان : در فصل چهارم مشخص می‌شود که زندانیان سونا شورش کرده‌ اند و سوکره به همراه تی‌ بگ و بلیک از آن‌ جا گریخته‌ اند. همچنین مشخص می‌شود که سارا زنده‌ است. در این فصل دانالد سلف که یکی از مأموران امنیت ملی است به پیش مایکل و دوستانش می‌آید و می‌گوید که آن‌ ها با پیدا کردن دستگاهی به نام سیلا می‌توانند سازمان را نابود کنند و آزادی خودشان را تضمین سازند. در طول این فصل مایکل و همراهانش به دنبال این دستگاه هستند و بلیک نیز در این راه، جان خود را از دست می‌دهد. در آخر آن‌ ها سیلا را به دست می‌آورند و رئیس و همه اعضای سازمان دستگیر می‌شوند. همچنین مشخص می‌شود مادر مایکل ، کریستینا اسکافیلد زنده است و در طول این سال‌ ها برای سازمان کار می‌کرده. او می‌خواهد سیلا را از چنگ مایکل در بیاورد که در آخر توسط سارا کشته می‌شود.

برای دانلود قسمت ها به ادامه مطلب بروید

 



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 61
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 119
بازدید ماه : 118
بازدید کل : 52829
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1